Web of Science - Incites - Research Smarter - Research Horizon Navigator - JCR - ProQuest Dissertations&Theses Çevrimiçi Eğitim Programı (Kasım 2024)
|
||
İçerik; ProQuest’in dijital Dissertations & Theses Global koleksiyonu, 6 milyondan fazla A&I ve tam metin (FT) kaydı arasında 3,6 milyondan fazla başlık için tam metin (FT) içermektedir. Bu ürün ve işlevlerini daha derinlemesine anlamak için bize katılın. |
||
Tarih : 07 Kasım 2024 Perşembe - Saat : 15:00, Süre 60 dk. Kayıt olmak için lütfen tıklayınız. |
|
||
İçerik; Webinarın sonunda katılımcılar aşağıdaki bilgilere sahip olacaklardır.
|
||
Tarih : 08 Kasım 2024 Cuma - Saat : 11:00, Süre 60 dk. Kayıt olmak için lütfen tıklayınız. |
|
||
İçerik;
|
||
Tarih : 08 Kasım 2024 Cuma - Saat : 15:00, Süre 70 dk. Kayıt olmak için lütfen tıklayınız. |
|
||
İçerik; Webinarın sonunda katılımcılar aşağıdaki bilgilere sahip olacaklardır.
|
||
Tarih : 11 Kasım 2024 Pazartesi - Saat : 11:00, Süre 90 dk. Kayıt olmak için lütfen tıklayınız. |
|
||
İçerik; Webinarın sonunda katılımcılar aşağıdaki bilgilere sahip olacaklardır.
|
||
Tarih : 11 Kasım 2024 Pazartesi - Saat : 14:00, Süre 90 dk. Kayıt olmak için lütfen tıklayınız. |
|
||
İçerik; Araştırma mükemmelliği arayışında, güvendiğimiz ölçütler ancak arkalarındaki veriler kadar anlamlıdır. Bu webinar, bibliyometrik analizde kritik ancak genellikle göz ardı edilen bir faktörü, kullanılan verilerin bütünlüğünü ve kapsamını incelemektedir. Üniversiteler ve araştırma kurumları değerlendirmeler, fon kararları ve küresel sıralamalar için bibliyometrik göstergelere giderek daha fazla güvenmektedir, ancak kusurlu veriler veya kötü tanımlanmış analitik çevreler çarpık sonuçlara ve yanlış yönlendirilmiş stratejilere yol açabilir. Katılımcılar, doğru verilerin ve iyi yapılandırılmış bir kapsamın araştırma performansı, işbirliği modelleri ve etkisi hakkında nasıl daha derin, daha eyleme geçirilebilir içgörüler sağlayabileceğini keşfedecekler. |
||
Tarih : 25 Kasım 2024 Pazartesi - Saat : 14:00, Süre 60 dk. Kayıt olmak için lütfen tıklayınız. |